3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 12-01-2009 10:33
Ik heb hier een Captiva Diesel van 2007 waarbij het lampje van de batterij na koudstart, bij extreme koude, lang blijft branden. Vaak moeten ze er 4-5 kilometer mee rijden vooraleer het uitgaat. Iemand ervaring hiermee ?