Geplaatst: 13-01-2009 13:13
[119738]We hebben hier nog een kadett Cabrio staan met een zeer onregelmatige stationair loop.
Hij is voorzien voor een vooroorlogs motormanagment systeem. Diverse cencoren hebben we al zonder afwijkingen door gemeten. Ook de stationair omloopklep al gereinigd evenals de gasklep.
Helaas, nog steeds een zoekend toerental. Ook de lambdasonde is al vervangen. Wie heeft zoiets al eens ooit meegemaakt? m.vr.gr. Paul Lammers.