Geplaatst: 13-01-2009 16:20
[119759]In eerste instantie gaf de ontsteking geen vonk, nieuwe ontsteking gemonteerd.
Vervolgens start de auto koud redelijk goed maar warm niet, bij het gas geven smoort de motor en slaat af.
Ontsteking is goed afgesteld, gasklephuis is gereinigd.