Geplaatst: 14-01-2009 22:52
[119886]Om een lekke Wielremcilinder te vervangen moet de remtrommel achter er af.
In hart lijkt een dop te zitten maar deze is vrij stevig maar geeft geen krimp.
De trommel lijkt ook niet over de naaf te kunnen daar er geen borg boutje in zit en het draad voor de bouten in de trommel zelf lijkt te zitten.
Het gaat om een 3- gaats trommel zonder ABS
Graag jullie tips.
Bedankt alvast, Michael.