Geplaatst: 02-04-2008 16:41
Hallo,
diversen probleempjes bij de golf 5 1.9 tdi.
Lampje elektro-mechanische stuurinrichting brand ( oranje) ( gewist maar komt ùmeteen terug)
melding texa omvormer voor besturingsmoment??
lampje voorgloeier (spiraaltje knippert) wagen start slecht na lang aanhouden, eens de motor draait blijft dat lampje knipperen
lampje chek brand
Heb de krukas positie sensor reeds vervangen als ook de nokkenas sensor, ( texa gaf motortoerental gever als fout melding)
Het signaal ontsteking/aantal toeren van de verdeler heeft een te zwak niveau, als melding texa
iemand een idee , zit 'in ' de versnellingsbak nog een sensor?
mvg jos