4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 30-07-2009 21:19
[134174]Het raam aan de bestuurderskant gaat spontaan naar beneden onder het rijden. Is dit een bekend probleem. Op dit moment werkt het gewoon weer goed.