2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 04-04-2008 11:29
goeie morgen,
waar zit bij een z17dtl de oliedrukschakelaar??
lampje blijft soms even branden na het starten, zou dit de oorzaak kunnen zijn??
mvrgr J