slecht starten

9 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
z14xe
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-04-2008 13:55

[102157]hallo collega's

we hebben al een tijdje een probleem met een astra g wat slecht start

het gaat hier om een z14xe.

het slecht starten is als hij koud en warm is.

precies of hij ongeveer een 10sec geen brandstof krijgt.

als we blijvens starten "rammelt" hij aan de gang.

we hebben motortoerental brandstof ook de juiste brandstofdruk goede ontsteking.

maar toch blijft het probleem van slecht starten aanwezig.

hebben geen foutcode"s spijtig genoeg dus hebben we de buitendienstoplossingen geraadpleegt.

die allemaal toegepast maar geen resultaat.

hebben vervolgens de cylinderkop afgenomen en niewe kleppen laten monteren en vlakken.

het was wel zo dat de kleppen redelijk vervuild waren en dus af en toe bleven hangen.

das ongeveer een 4 maanden geleden. maar de klant blijft met het probleem dat hij slecht start.

hebben nu om te proberen een nieuw motorstuurapp geprobeert maar nog altijd hetzelfde.

heeft er iemand nog zo ervaring met deze rare omstandigheden?

alvast bedankt!!

groetjes