Geplaatst: 06-08-2009 9:11
[134585]Code komt er in na een stuk rijden, dus vooral als de motor warm is.
Solenoides gewisseld met andere auto,net als de nokkenas sensoren.
Nieuwste software zit er in.
Nieuwe tandwielen inlaat en uitlaat nokkenas.
En ja speciaal gereedschap gebruikt, nokkenassen staan 100% goed, om het streepje en rondje gedacht.
Koud loopt motor goed, trekt goed maar narmate die warm word gaat ie inhouden en code is er weer.
Andere Ford dealer eerder gezien???
Alvast bedankt..