Geplaatst: 06-08-2009 11:40
[134596]ik heb een auto met een probleem
motor liep slecht na demontage kop bleek blok slecht/op te zijn
dus compleet blok vervangen inclusief in en uitlaat, injectoren enzovoort.....
nou heeft de motor nog steeds hetzelfde probleem en dat is slecht aan slaan en heel slecht lopen.
motormanagement is niet uit te lezen bij de dealer.
nou is mijn vraag of iemand een adresje heeft ofzo van een bedrijf die een motormanagement kan controleren zonder de auto er bij te hebben en dan eventueel kan repareren.
ik weet dat er bedrijven zijn die het doen maar ik kan op internet eigenlijk niks vinden.
ik wil gewoon ff een paar dingetjes uitsluiten en de motormanagement is het geen waar ik zelf het minste vertrouwen in heb dat deze goed is.
dus vandaar als iemand wat weet zou ik het graag horen
alvast bedankt