Geplaatst: 02-08-2009 15:02
Hallo, ik heb hier een Volvo s60 D5 met het volgende probleem: Als de motor koud is loopt het goed maar als je ongeveer 1 km hebt gereden begint het, eerst houd hij in boven de 2000 toeren daarna slaat hij af als je boven de 2000 toeren komt hoe warmer de motor wordt hoe erger het wordt. Vorg jaar in september had hij hetzelfde probleem, toen uitgelezen "lekkage/druk te laag raildruk" , opvoerpomp vervangen door een nieuwe probleem verholpen.
Maar nu heeft hij eigenlijk hetzelfde probleem ik mag aannemen dat de opvoerpomp nog goed is, maar geeft na uitlezen weer "lekkage /druk te laag raildruk". retouren verstuivers getest 3 verstuivers slecht 2 redelijk, dus drie verstuivers vervangen maar probleem nog niet verholpen. De auto heeft bijna 3 ton gelopen. Alvast bedankt