tankprobleem bij Alhambra

2 reacties

Merk
Seat
Model
Alhambra
Type
Onderwerp
Motorcode
diesel 19
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-08-2009 13:09

[134602]collega's hierbij een ongewone vraag van klant. Moet met zijn firmawagen bij Total gaan tanken. Bij 3/4 vande pompen gebeurt dit in horten en stoten doordat het pistool continu afspringt. Bij de rest kan hij gewoon tanken.

Navraag bij Total = nooit voorgehad. Navraag bij Seat = nooit voorgehad.

Heeft iemand hier weet van, niet noodzakelijk bij Total, maar probleem bij het tanken in het algemeen met Alhambra.