Geplaatst: 06-08-2009 13:09
[134602]collega's hierbij een ongewone vraag van klant. Moet met zijn firmawagen bij Total gaan tanken. Bij 3/4 vande pompen gebeurt dit in horten en stoten doordat het pistool continu afspringt. Bij de rest kan hij gewoon tanken.
Navraag bij Total = nooit voorgehad. Navraag bij Seat = nooit voorgehad.
Heeft iemand hier weet van, niet noodzakelijk bij Total, maar probleem bij het tanken in het algemeen met Alhambra.