Geplaatst: 01-02-2008 22:14
[98157]Vraagje voor de Mercedes-specialisten!!!
Ik heb zelf een C 220 CDI - 110 kw van 11/2005.
Bestaat er een chiptuning "Mercedes-erkend" die geen problemen geeft met de "software" van de wagen? Ergens overweeg ik om hem op te drijven van 150 pk tot 170/200pk indien dit zonder problemen kan.