Geplaatst: 04-08-2009 19:20
een punto houd ontzettend in als of de uitlaat of kat verstopt zit, dit is niet `t geval .
uitlaat is incl. spruitstuk gedemonteerd en `t maakt geen verschil.
er brandt geen lampje en er is geen stoorcode aanwezig.
ben nu op zoek naar de originele merktekens van de distributie mischien dat hier iets mis is ?
of heeft iemand nog sugesties ?