Geplaatst: 05-08-2009 13:51
[134521]raar verschijnsel met koppeling , systeem komt vol lucht te zitten zonder dat er iets is aan gebeurt.
komt eerste maal binnen en pedaal ligt op de grond .alles goed ontlucht (nergens lekken te vinden en oliepeil is goed) en werkt daarna terug goed.
enkele dagen gereden terug hetzelfde , pedaal op grond , weer geen olie weg , nieiwe pomp geplaatst aan de pedaal.
nu is die weer terug gekomen met pedaal op de grond maar nu na enkelmalen met de pedaal te pompen was de druk er weer zonder te ontluchten. (andere twee maal kwam er duidelijk veel lucht uit) kent iemand dit probleem .
achter de pomp aan de pedaal zit er nog een rond (cylindervormig) doosje (?) tussen de leiding ,wat is dit ? olie buffertje ??