Geplaatst: 23-03-2008 16:02
[101457]hallo
techneuten van ford
ik heb een transit een 2,5 turbo diesel met electronische pomp ,ik wil er meer vermogen uit halen ,ik dacht om de turbo druk iets op te draaien ,hoe kan ik dat doen ,,of wat om te lussen om er meer vermogen uit te halen motortje heeft 63 kw , 85 pk en wil, er 100 pk uit halen , ,wat moet ik veranderen om de druk op te voeren ,risico is voor mij zelf ,ik mijn ogen moet dat kunen ,motoren van ford zijn gemaakt ,maar ford haalt er altyd weinig vermogen uit de motoren ,maar dat kan in mijn gedachten anders ,
wie weet welke punt ,moet ik aan passen
mvg gerko