Motor gaat in storing na ongeveer 15 min. draaien/rijden.

4 reacties

Merk
Opel
Model
Corsa
Type
Corsa-B
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.4i
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-03-2008 20:16

Motor start normaal en slaat normaal aan. Na ongeveer 15 a 20 minuten rijden gaat op een willekeurig moment het gele motormanagement lampje aan en direct slaat de motor af. Starten gaat dan nog steeds goed alleen slaat de motor niet meer aan. (doordat er een storing in het motormanagement aanwezig is). De dealer heeft in 1e instantie de injector vervangen. Helaas na korte ritjes en 74km verder deed hetzelfde probleem zich weer voor. Nu vertelde de dealer dat de onstekingsmodule defect was... Binnen 10km zelfde probleem. Om het moment geeft het motormanagement geen foutcode's...

Iemand nog suggesties?