Geplaatst: 10-08-2009 19:56
[134902]Goeie dag,
Een kennis van me heeft een VW Golf 3 VR6 uit 1992.
De klacht is dat de motor slecht start, hij draait wel goed rond, maar slaat pas aan na fftjes 'doorstarten'. Dit doet hij zowel bij koude als warme motor.
Wel moet ik zeggen dat hij ook vaker in 1 keer aanslaat, dus gewoon normaal aanslaan zoals het hoort.
Wat zou dit kunnen zijn???
B.V.D
Maikel Extra