Geplaatst: 27-03-2008 11:27
[101675]Er zit een rammel rechts voor in de auto, als we deze op de brug hebben staan kunnen we niks vinden/horen. De stabilisator stang hebben we al vervangen de rechter velg zit een deuk in zodat ik verwacht dat er ergens door/over gereden is.
De rammel is ook niet altijd aanwezig en alleen bij slechte wegen.
Wie kent dit probleem.
groeten mark