Geplaatst: 29-03-2008 0:21
Klant klaagt dat terwijl gaspedaal wordt losgelaten de motor gewoon zo'n 1500 tpm door blijft draaien ( gaat wel heel langzaam terug naar stationair toerental). Geen foutmeldingen in systeem ,gasklephuis ge-de en monteerd en schoongemaakt . Gasklep heeft geen zwaar punt of klemmen. Auto heeft een vdo -cruise control maar is uitgeschakeld ( kabelbediening aan gasklep gedemonteerd)
Kent iemand het probleem ? en kan mij een oplossing geven
alvast bedankt