Geplaatst: 31-03-2008 17:04
[101911]hallo ik hier een patrol staan met een afgebroken gloeibougie van span-on heb ik een uitboorsetje gekregen maar de gloeistift is niet uit te boren want het binnenste is bikkelhard dus niet uit te boren iemand een idee groet bertus