Geplaatst: 14-08-2009 12:51
[135175]Bij deze auto blijft het lampje van de handrem knipperen nadat het eerst een waarschuwingssignaal heeft
Bij het uitlezen van de auto heb ik de volgende foutmelding
4689 can-bus abs stuurapparaat geen boodschap
De abs werkt niet
En het stuur staat wat los ,maar hoe krijg ik het front los
Aan de achterkant denk ik met een speciale sleutel
alvast bedankt