Geplaatst: 14-08-2009 15:44
[135187]Goedendag, Ik heb een Yaris TS van 2007. Nu loopt deze koud op 3 cilinders. Ik heb de bobine's er even uit gehad en er lijkt er een doorgeslagen te hebben.
Kan iemand mij vertellen of de bobine's van deze auto's wel vaker een probleem zijn?