loopt op 3 cilinders

6 reacties

Merk
Toyota
Model
Yaris
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8 vvti
Eerste inschrijving
januari 2007
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-08-2009 15:44

[135187]Goedendag, Ik heb een Yaris TS van 2007. Nu loopt deze koud op 3 cilinders. Ik heb de bobine's er even uit gehad en er lijkt er een doorgeslagen te hebben.

Kan iemand mij vertellen of de bobine's van deze auto's wel vaker een probleem zijn?