2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 18-08-2009 20:28
Bandenspannings indicator gaat aan na enkele kilometers rijden na het verniewen van de banden.
Kan men dit resetten en hoe ???