Geplaatst: 04-04-2008 15:35
[102164]Op 85000Km hebben we de turbo vernieuwd en nu op 105000Km is de nieuwe (ruil) alweer defect.
We hebben precies de procedure v.d. leverancier gevolgd. Olietoevoer moet volgens ons goed zijn
anders zou hij nu ook niet roken als een stoomboot. Heeft er iemand een idee waarom de turbo's
iedere keer zo snel kapot gaan. b.v.d.
P.S. De auto wordt wel stevig gebruikt voor een 3 assige trailer.