Geplaatst: 05-04-2008 16:20
[102229]Na vervangen van koppaking loopt motor wel stationar maar bij gas geven houd die in en of smoort hem
heeft iemand een idee die mij hierbij kan helpen, computer uitgelezen geen storingen, 1x kwam storing lamba-sonde erin.