Geplaatst: 07-04-2008 17:15
krijg het co niet goed van deze wagen de auto heeft 300.000km gelopen. luchtfilter lambdasonde bougie's olie vervangen
maar hij wil op toeren niet aan de eis van 0.3 komen stationeer prima. Wat zou dit kunnen zijn? motor versleten??