4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 07-04-2008 21:45
beste monteurs,
de motor lekt veel olie aan de distributiezijde en het motorolielampje blijft bij de koude start langer aan
geen bijgeluiden waarneembaar
kent iemand dit probleem
bvd levien