Geplaatst: 09-04-2008 22:19
[102542]hallo,
ik heb het volgende probleem met een mazda 3 2.0 sport van 2004.
de knop van de temperatuurregeling reageert niet, blijft op 22 graden staan,het is een ronde knop, als je draait dan moet je de temperatuur kunnen instellen, maar dit werkt niet, midden in de ronde knop kun je de airco volautomatisch bedienen, dit werkt wel. het is een volledig automatisch geregelde airco. de aircopomp slaat in en uit, de verdamper wordt ijskoud, dus airco is vol?? volgens mij is het bedieningpaneel kapot. achter op het paneel zit een stekker met ongeveer 10 draadjes, maar ik weet niet wat ik moet meten. naast het contactslot zit een binnentemperatuurzender, en midden op het dashbord zit een zender die het zonlicht meet. ik heb met mazda daeler gebeld, maar dit hadden ze nog nooit meegemaakt. kan iemand van jullie mij verder helpen? als je nog meer info nodig hebt dan hoor ik het wel.
alvast bedankt.