Geplaatst: 19-08-2009 7:46
[135473]Ik heb een Laguna grand tour automaat en wil daar nu een trekhaak aanzetten.
Nu wil ik weten of er een oliekoeler is ingebouwd voor de versnellingsbak of dat deze apart ingebouwd dient te worden.
graag hoor ik jullie reactie,
mvg Mike