Geplaatst: 19-08-2009 19:21
[135511]Hoe moet het lampje van oliechange gereset worden?
In het boekje staat met de dagteller maar niet hoe. Ik heb de dagteller al ingedrukt en toen met de startknop gedrukt.
Het lampje ging direct uit zo als bij normaal op contact zetten.