Geplaatst: 11-05-2008 18:41
de auto slaat af bij stationair gasgeven (gloeilampje gaat dan ook knipperen) tijdens het rijden niet zo vaak.
er zitten nieuwe verstuivers in: moeten deze ingelezen worden?
de volgende storing komt naar voren: p 0251 (bedrading bradstofpomp) waar schuurt de bedrading door bij dit type auto"s? want kan geen breuk vinden.(drukregelaar op pomp vervangen)
b.v.d.