Geplaatst: 14-05-2008 21:19
Hallo allemaal !!
De injector van een suzuki swift 1.3 4cyl. wordt niet aangestuurd vanuit het motormanagment.(module)
De plus op de injector is wel aanwezig.
Is dit probleem bij iemand bekent ?
Waar in de auto zit deze module ?
B.V.D.