Geplaatst: 20-08-2009 14:23
[135553]Deze auto heeft zeer hoog olieverbruik, demontage cilinderkop en zuigers vertonen geen bijzonderheden en zuigerveren zijn nog heel, speling cilinders ook binnen perken, enig idee waar verder te zoeken, of heeft iemand al zoiets meegemaakt en de oorzaak gevonden?