Geplaatst: 20-08-2009 11:55
[135546]Met warm weer blijft het gas van deze auto "hangen" De motor blijft +/- 4000 toeren draaien. Met het intrappen van de koppeling zakt het toerental heel langzaam naar de 1500. Om vervolgens langzaam naar stationair te zakken.
De storing doet zich voor na een stuk van +/- 50 km snelweg rijden tijdens warm weer. De storing komt regelmatig terug en is niet altijd aanwezig.
Het uitlezen geeft geen meldingen.
Waar kan dit aan liggen?