Geplaatst: 20-08-2009 19:17
Motor valt na half uur rijden stil,ontsteking werkt goed,krijgt op dat moment geen benzine,brandstofpomp krijgt gen stroom,na een paar dagen starten en lopen .Na een half uurrijden het zelde weer van vooraf aan.Branstof pomp getest OK,br.sofrelais vervangen,
Wie heeft dit eerder meegemaakt en kan mij raad geven.
Bijvoorbaat dank
Stef