Geplaatst: 29-01-2008 21:15
Vaak maakt de motor niet meer dan 2000 tr, de turbo slaat dan niet aan. Na enkele keren de auto opnieuw te starten lukt het dan wel weer maar de gewenste laaddruk wordt niet bereikt. Soms is deze 200-300 mbar lager en houdt de wagen in, dan is hij weer exact en loopt alles prima... maar soms maakt hij op maximum toeren 2500 mbar in plaats van de gevraagde 2200 mbar en krijg je zelfs een afblaasgeluid bij het lossen van gaspedaal ! Verder lees ik geen enkele foutcode uit !
Iemand ervaring met dit probleem ?