water in stuurinrichting Boxer

13 reacties

Merk
Peugeot
Model
Boxer
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2008
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-08-2009 21:58

[135586]Beste collega's, vandaag weeral SPIJTIGE grap meegemaakt.

Klant met Boxer van een jaar oud hoort op de weg een raar geluid bij het draaien. Gaat bij Peugeot binnen. Ha, er mankeert olie in het servostuur zegt men daar. Geen nood we vullen wel bij. Vandaag knalt de cremailliere uiteen met een gele pasta op de vloer tot gevolg. Nu is de conclusie bij de dealer dat WIJ (!!) bij een onderhoud ruitensproeirvloeistof in het reservoir van de stuurinrichting hebben gegoten......................................

Wat een larie om toch maar van onder de waarborg uit te kunnen.

Heeft iemand al weet van vroegtijdige slijtage op de Boxer III?