Geplaatst: 20-08-2009 19:23
[135571]wie kan mij eventueel helpen met een probleem die ik heb met een navigatie systeem
van fabriek uit navi cd70 systeem
kan in bepaalde plaatsen niet goed navigeren.
zoals in bergen geeft hij niet goed aan waar hij is.zegt steeds keer om.
bestemming bereikt terwijl de auto nog niet in bergen is.
zo ook in de haven van amsterdam raakt hij de weg kwijt.
de persoon heeft benelux cd van 2008/2009 deze zou goed moeten zijn?
wie er een oplossing heeft ben ik erg dankbaar.
p.s. ik heb zelf niets kunnen ondekken in de buurt bij ons werkt de navi goed.