Geplaatst: 30-01-2008 16:39
hallo collega
ik zit met een probleem
gisteren werkte alles nog
vandaag interval gereset
en sindsdien storing
knipperd olie lampje
en geen enkele meter werkt meer
iemand bekend met deze storing
geen foutcodes aanwezig