Geplaatst: 19-01-2009 13:52
wij hebben een probleem met een clio die eenn te hoog stationair heeft, vroeger deed hij dit minder maar nu doet hij dat meer en meer, meestal bij warme motor. dit treed meestal op na het lossen van de gas dat de motor dan op een hoog toerental blijft draaien. klinkt dit probleem voor iemand bekend??
valse lucht zuigen ofzo, of denken julie eerder aan de stationair regelaar
dank u voor de reactie