Geplaatst: 19-01-2009 14:05
Ik denk dat van de achteruit verwarming de schakelaar stuk is als je hem indrukt blijft die niet staan en de verwarming doet het niet. Ook het controle lampje brand niet. Is dat moeilijk de schakelaar vervangen? Moet dat hele paneel los , of kan die er zo uit. Kan iemand mij een paar tips geven hoe ik dat het beste kan doen.Met Vriendelijke Groeten Ton