Geplaatst: 25-01-2009 10:07
[120698]Ik moet binnenkort de kop van een 2.0 hdi demonteren wegens een lekke klep, en uit het benzine tijdperk van oude opel, bleek toen dat je de kop heel goed kon bewerken zodat die een veel beter floo kreeg, en dus stuken beter liep, dus nu de vraag, is dit bij de kop van psa hdi ook nog het geval ? of zit er daar geen winst meer in.
Ik denk er namelijk aan, om maar gelijk ff een andere kop te kopen, en deze te bewerken, en naderhand te monteren, wie weet dit ?