Geplaatst: 03-02-2009 18:23
[121477]hallo,
ik heb een oranje lampje van de luchtvering branden op het dashboard. nu heb ik een clip, maar daarmee kun je dit niet uitlezen of iets. kan dit wel met de xr25 dat iemand dit weet? of zijn er wat vaker voorkomende storingen bekent? ik heb best wat renault ervaring, maar van die luchtvering heb ik 0,0 verstand.
mvg, Tim.