Geplaatst: 31-01-2008 19:36
uitgevoerde werken:
bougies ok,bobijn nieuwe +signaal ok, controle verstuiver goed,compressie ok, lektest ok.
kleppendeksel met nokkenassen uitgebouwd ok,klepveren ok,klepstoters vernieuwd.
distributie ok,controle op valselucht ok.
toch blijft deze storing(slecht draaien op 2de cilinder).koude motor goed, warm slecht.
omdat de lektest en compressie goed zijn hebben wij de cilinderkop er nog niet afgenomen.
graag een antwoord van iemand die ervaring heeft met deze storing.
alvast bedankt.