Geplaatst: 18-05-2008 20:25
[104650]wij gaan een achterbumper vervangen van een antara cosmo ;
we hebben de nieuwe bumper liggen , maar deze is zwart plastiek en de originele is donker grijs .
Volgens opel zou deze moeten geschilderd worden met een spuitbus ???
Heeft iemand dit ooit al gedaan ?
Deze bumper kan volgens mij niet gespoten worden ??