Geplaatst: 03-02-2009 23:03
[121489]hallo,
ik heb een renault espace 2.0 uit 96 staan en zodra die warm is begint deze te stotteren en slaat soms zelfs af en krijg hem daarna ook niet meer aan de praat na een ruim uur slaat de motor wel weer aan... lijkt wel een soort verzuipen
de eerste paar honderd meter rijd ie als een zonnetje maar daarna is het waardeloos....
auto rijd dus goed bij koude motor!
ik heb bougie's een half jaar geleden verv. dus ga er vanuit dat die nog goed zijn
zitten ook 4 nieuwe injectoren op dus daar ken het ook niet aan liggen.
iemand suggesties??
alvast bedankt