Geplaatst: 04-02-2009 22:34
[121575]Beste collega's wij hebben een probleem met een w220. Sinds een aantal maanden treed bij dit voertuig extreem hoge bandenslijtage op.
nieuwe banden zijn binnen 5000 km volledig versleten. 1 mm profiel dus nog maar. Geen storingen in luchtveersysteen,esp of dergelijke.
Differentieel werkt prima anders zou esp ingrijpen. auto vertoont ook geen raar weggedrag. Remkracht voor/achterzijde ook goed dus geen overberemming of dergelijke. Draagarm rubbers etc allemaal in orde. Voertuig laten uitlijnen en staat netjes in het spoor. Wij vinden zelf echter dat de sporing aan de achterzijde veel toespoor vertoont.Hier is echter niets aan te stellen, ook weten we niet of dit normaal is.
Graag eventuele idieen wij zijn te einde raad.