Geplaatst: 17-08-2009 21:55
hallo, heb hier een 525i benzine 2005, auto loopt stationair op 5/6 cilinders, bij rijden geen probleem/niet merkbaar.
motorstoringlampje brandt. uitgelezen, met brainbee, alleen eobd. p2743/p2745/p2747/p2882/p2883/p2746/p2742
iemand een idee? heb nog niks vervangen,
deze auto geeft ook af en toe storing aan active steering wheel, lampje op dashboard gaat dan aan, code c2140/2145/214a, sensorcircuit stuurhoek.