Geplaatst: 13-10-2008 22:01
goede dag
ik heb een a4 en als ik deze smorgens start dan loopt hij slecht stationair dit duurt ongeveer een 60 sec
tot ander halve minuut
dan is het over hij houd ook in als hij warm word
( de thermostaat is wel kapot ) maar ik denk niet dat het hier mee te maken heeft
nu is het volgende ook nog waar zit de thermostaat precies??
heb zelf 2 van deze auto's staan waar van de d riem en thermostaat van vervangen moeten worden
is dit veel werk ? en heb je speciaal gereedschap nodig? of kan dit zo
is er nog iemand die zelf in ze vrije tijd zulke klusjes doet toevallig ??? voor een mooi prijsje natuurlijk
heb gehoord dat het ongeveer in 4 uur kan
ik ben zelf niet met audi bekent alleen met fiat ben pas 3 jaar monteur bij fiat dus heb niet zo veel ervaring hier mee
met vriendelijke groet,